تماҐ وصیتــــــ Ґ


بوسه هاے عاشقـــــ♥ــــے
بوسیدنـ تو تنها تکراریستـ کـہ تکرارے نمے شود


یک شنبه 8 تير 1393

اگر روزے  
  
 رωـیـבے و مטּ نبوבҐ 
  
 تماҐ وصیتҐ بـہ تو ایטּ اـωـت: 
  
 "ـפֿـــــوب بمـــان".. 
  
 از آטּ פֿـوب هایے ڪـہ مטּ 
  
 عاشـᓆـشـــــــــ♥ بوבم... 


نظرات شما عزیزان:

ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت20:00---26 مهر 1393
وقتی کــه نیستی
شکـــــ دارم که بیایی
وقتی هم که می آیــــی
مطمئن نیستـــــــم که میمانی
وقتی هــــم که میروی
نمیدانم که باز میگردی یا نــه…
این دو دلــــــــی ها
دو راهـــــــی ها
دوگانگـــــی ها
مرا خواهد کشت..
بیـــــــــــا…
و یا
یک بار برای همیشه نیـــــــــــا…!


درسا
ساعت22:33---29 تير 1393
دقیییییییییییییییییییییییییییی قاااا
بااجازه لینکت کردم
پاسخ:خواهش می کنم این چ حرفیه


amir ali
ساعت13:26---20 تير 1393
سلام.خوبی مارال وبت عالیه.لینکت کردم.خوشحال می شم لینکم کنی.ممنون بهم گفتی 2تا فیلم ها هم میذارم.بیا دان کن.بای
پاسخ:سلام ممنونم...شماهم لینکی حتما دانلود میکنم بای


Abolfazl-sh
ساعت16:07---18 تير 1393
قشنگ بود عزیز...
پاسخ:مرسی


arash
ساعت14:37---13 تير 1393
سلام مارال جان من شمارو لینک کردم
شما هم منو با عنوان دهکده کامپیوتر لینک کن
ممنون
راستی به اون یکی وبم هم حتما بیا این آدرسشه:
http://fun-ax.loxblog.com

پاسخ:لینکی عزیز..باشه حتما


رها
ساعت19:07---11 تير 1393
نگران اشک هایم نباش.... ♥

از لبخندم بترس که معنایش........ ♥

اشک های فردای توست !!


atefeh
ساعت18:58---11 تير 1393

زندگــــــــــی ....

چه معنی دارد زندگــــــــــی......؟؟

وقتی کــــــه هیچ اتفاقی مـــــن و تــــــــو را سر راه هم قرار نمی دهــــــد !!


رها
ساعت19:03---10 تير 1393
اهنگ وبتوعشقه
پاسخ:مرسی رها جون...


parisa
ساعت14:10---9 تير 1393
وقتی میگویم دیگه سراغم نیا. . .
فک نکن که فراموشت کرده ام. . .
یا دیگر دوستت ندارم. . .
نه. . .
من فقط فهمیدم. . .
وقتی دلت با من نیست. . .
بودنت مشکلی را حل نمیکند. . .
تنها دلتنگ ترم میکند. . .(!)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 8 تير 1393 | 20:31 | maral


This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy